Aizona USA-5

23 april 2014

Vandaag dus op de prachtige campground in Page gebleven. Aan het eind van de ochtend naar de Horseshoe Bend gereden. Een bocht in de Colorado River die hier slechts 8 km vandaan ligt. Vanaf de parkeerplaats een stevige wandeling over de rotsen en mulzand, maar de mooite waard. Een prachtig natuurverschijnsel dat nergens mee te vergelijken is. Met zand in de schoenen weer terug bij de camper, waar bleek dat onze drinkwater tank op de grond gevallen was en gescheurd, dus een drijfnatte vloer.

Na bij Wallmart weer de nodige boodschapjes gedaan te hebben terug naar de campground, waar het weer qua temperatuur goed was, maar de zon het liet afweten en de wind flinke proporties aannam.Voor het avondeten nog een flinke wandeling gemaakt naar de rand van het meer, wat verder was dan gedacht, maar fantastisch. Geen enkel geluid te horen, Je hoort de stilte en de eeuwigheid van de natuur. Vandaag dus weer een dag waarvan we enorm hebben genoten. Het is ook heel moeilijk om foto's te selecteren en keuzes te maken.

1. WIM:
    23 april 2014
    Heel mooie foto's, daar is het een heel prachtige wereld, kleurige land, bergen, enz. Enjoy while you can. Stay safe