route 66 3e vervolg op het 5e vervolg

18 april 2014

We hebben besloten dus niet op de camping in Holbrook te blijven, maar te vertrekken in de richting van Flagstaff. Onderweg een uitstapje gemaakt naar 's werelds best bewaarde meteoor krater ter wereld. Bijzonder leerzaam en interessant. Een enorme krater ter grootte van 20 voetbalstadia veroorzaakt door een meteoor 15000 jaar geleden van 45 meter doorsnede.Na de rondleiding weer verder naar een nationaal park de Walnut Canyon. Na onze camper geparkeerd te hebben, uitgestapt en binnen 10 seconden weer ingestapt, omdat we zwart zagen van de kleine vliegjes, die we natuurlijk ook mee de auto innamen. Anneke is lang bezig geweest het merendeel van ze dood te maken. Nu we hier op de camping zijn, zijn ze praktisch allemaal wel weg.

Deze camping is trouwens een mooie camping met voor het eerst echte dennebomen inplaats van wat struikgewas. Waarschijnlijk blijven we hier twee nachten.

1. Berthold:
    28 april 2014
    Zwart van de kleine vliegjes, was voor mij een soort dejavu, noorwegen als kind, na het halen van de vlieger in de bossen Ton. Leuk om jullie reisverhaal te volgen, veel plezier nog!!