Arizona-9

27 april 2014

Vannacht een flink storm over ons heen gehad. Echt liggen schudden in ons bed, zodat anneke zelfs vreesde dat de camper om zou vallen. Maar nu is de wind weer wat minder en voor het eerst in onze vakantie een paar druppeltjes regen.

We hebben besloten hier nog twee nachten te blijven, en we zijn vanmiddag naar de Hooverdam gereden. Erg Druk dus we moesten de camper vrij ver en hoog parkeren.

Teruggelopen en over de dam gewandeld. Het is wel een erg inposant en indrukwekkend bouwwerk. Enorm hoog en groot. Zeker als je bedenkt dat deze dam gebouwd is in 1931/1935. Er was nog geen computer of ander elektronika om alles uit te rekenen, op papier te zetten en op de millimeter uit te voeren. Alles moest nog gedaan worden met passer en rekenlineaaltjes en ingetekend worden op grote vellen papier.

Bovendien hoe hebben ze het water van het meer even weg kunnen houden van de werkzaamheden.. Dat kan je moeilijk even leeg pompen om de dam te bouwen. een paar damwandjes lijkt me ook niet de oplossing, terwijl je niet onderwater beton kan storten. Afijn mijn lieve vriendin anneke zal er nog eens over nadenken.

Morgen gaan we aan de schoonmaak van de camper binnen en buiten. Maar het zou morgen weer heerlijk zonnig weer zijn, dus dat komt goed uit.

1. WIM:
    27 april 2014
    Ja, morgen krijgen jullie weer mooi weer, Op woensdag zal het heel heet zijn, misschien 33 tot 35 graden. Enjoy Las Vegas, de "Strip" is heel druk en schitterend je moet zeker naar Bellagio, Paris, Ceasar Palace, venitian en Wynn hotels toe gaan. Deze zijn de moiste casino's in Las Vegas.Have fun and stay safe
  2. Tineke:
    27 april 2014
    hallo Anneke en Ton. het ziet er allemaal te gek uit .Deze reis zal je nooit weer vergeten dat zoiets allemaal bestaat.De foto's zijn heel mooi ik geniet er van . Lieve groetjes Tineke.
  3. Nico:
    29 april 2014
    Hallo levensgenieters,

Wat ziet het er allemaal prachtig uit. Geniet ervan!

Groet van Nico.