Las Vegas-3

1 mei 2014

Vanmorgen na het ontbijt de strip op gegaan om nog wat bezienswaardigheden te bezichtigen en wat winkeltjes af gegaan om wat souvenirs te kopen. O.a. Caesar Palace.. Een prachtig pand, met prachtige winkels tussen allemaal marmer en pilaren en waterpartijen. En als of het vorige week is opgeleverd. Alles ziet er zo nieuw uit, terwijl het volgens mij al vele, vele jaren staat. Dat geldt trouwens voor praktisch alle grote hotels.

Daarna onze koffers gereorganiseerd anders kregen we niet alles er niet in. De helft van de inhoud is niet gebruikt en we hebben ons weeeer voorgenomen een volgende keer minder mee te nemen.

Afijn ons een beetje netjes gekleed, want we hebben een show van David Copperfield geboekt. Een prachtig theater in het MgM hotel en alle plaatsen aan tafeltjes. Een werkelijk onvoorstelbare acts met aan toverij grenzende onmogelijkheden. Daarna nog even over de strip gewandeld en nu vroeger naar bed want om 4 uur gaat de wekker omdat we vroeg vertrekken vanuit Las Vegas naar Houston en van Houston naar Amsterdam.

Dit was de het laatste reisverslag van deze reis. Wij hebben erg genoten van deze reis en hopen dat de volgers ook een beetje een indruk hebben van hoe onze reis is verlopen en van de mooie dingen die wij hebben gezien.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. WIM:
    1 mei 2014
    Glad you enjoyed your trip on "Route 66". I certainly enjoyed your daily blog, felt I was there with you two. Het was heel jammer dat wij niet met elkaar kunnen ontmoeten. So near yet so far away. But you have my promise when I come to Holland we shall meet. Have a safe trip home.
  2. Jurgen:
    1 mei 2014
    Wat jammer dat dit de laatste al weer was. Was heerlijk om de dag te beginnen met een reisverhaal. Aan de andere kant weer fijn dat jullie terugkomen. We hebben jullie wel gemist!!

Goeie terugreis en tot snel !!Liefsxxx
  3. Jurgen:
    1 mei 2014
    Oh ja..... vergeten te vragen. Hebben jullie nog een boterbriefje gehaald in Vegas :-)
  4. Tineke:
    1 mei 2014
    ik vind het ook jammer dat het voorbij is. het was het eerste wat ik smorgens deed jullie verhaal lezen.Ik heb mee genoten.Maar ik vind het ook weer fijn dat we weer dinsdags gaan winkelen.Goede reis terug. Lieve groetjes Tineke.