Las Vegas -2

30 april 2014

Vanmorgen eerst een adres gezocht voor ons ontbijt. Heerlijk broodje gegeten met chips op de vroege ochtend. Daarna wat rondgelopen en diverse shops gezien. Daarna ons omgekleed in onze zwemkleding en de middag heerlijk relaxt in de zon en het zwembad gelegen. Eind van de middag naar de kamer en ons weer omgekleed om de Strip op te gaan. Besloten ook om de bus te pakken naar Fremont street waar Las Vegas ooit is ontstaan. Een groot circus van casino's, bars, eettenten en vermaak. Over de hele lengte van de street van ongeveer 500 meter is het dak een groot televisiescherm waarop om de zoveel tijd een show wordt gegeven.

Het is wat laat geworden vananvond, vandaar dat jullie ook een beetje later dan anders dit verslag hebben.

1. Nathalie:
    30 april 2014
    Haha, de hele familie vanmorgen van slag! Geen verhaal van opa en Anneke? Maar gelukkig kwam het toch nog ;-). Geniet van jullie laatste dag! XX
  2. Tity:
    30 april 2014
    Ik sluit me bij de vorige spreker aan, inderdaad geen verslagje van jullie van morgen vroeg. Het is erg leuk om te lezen waar en hoe jullie je vermaken.
    Geniet nog even en alvast een goede reis terug! Tity
  3. John Groenhuizen:
    30 april 2014
    Jammer dat de reis is afgelopen, wij hebben genoten van jullie reisverslagen. Geniet nog even en een goede reis naar huis.