Arizona USA

19 april 2014

Vanmorgen op ons gemak alles in gereed gebracht voor een rit naar Sedona, de oak creek canyon. Sedona is afgeleid van Sedonia en wat verder lig t het plaatsje Jerom vaan Jerommeke, oftewel van Suske en Wiske.

Een prachtige doch zeeeer bochtige weg daarnaartoe met aardige afgronden en haarspeldbochten. Maar het was de rit dubbel en dwars waard. Schitterend met prachtige kleurscharkeringen. Maar de foto.s spreken voor zich zelf. Na afloop van de rit een heerlijke maar veel te grote pizza gegeten. Maar een doggy bag is nooit weg. Dus komende dagen nog een keer pizza.

1. WIM:
    19 april 2014
    O! ja het was interdaad een hele bochtige weg, ik heb vergeten (niet)dat jullie met een grote kamper rijden, ik ben altijd met mijn Corvette. Heel blij te horen dat jullie het heel mooi vonden.
  2. Nathalie:
    19 april 2014
    Wat een prachtige omgeving! Ik snap dat dat de moeite waard was! Wel jammer dat het bewolkt was. Geniet nog lekker! XXX
  3. Tineke:
    19 april 2014
    hallo Anneke en Ton.Ik zie dat de omgeving steeds mooier wordt!! ik geniet er ook van. jullie zullen ook wel erg genieten.Ik wens jullie fijne paasdagen en eet niet te veel eieren!!Lieve groetjes Tineke