Route 66 2e vervolg op het 5e vervolg

16 april 2014

Vanmorgen op ons gemak vertrokken voor een rit van ruim 200 mijl naar Holbrook. Het weer is weer fantastisch met hele prettige temperaturen van rond de 23-24 graden. Onderweg wat gegeten en weer wat boodschapjes gedaan. We blijven ons verbazen over de enorm grote supermarkten, waar je ook nu weer gauw 2 uur in rondloopt.

Halverwege ook een Indian village bezocht, maar dat was eigenlijk een flinke souvenirswinkel  met indaanse producten, maar ontzettend duur. We zitten wel in een indianenstreek, want je ziet veel mensen met indianen gezichten en huidskleur en erg veel Indian Villages.

het landschap om ons heen veranderd ook heel erg. Was het eerst nog vlak en prairie achting, langzaam maar zeker wordt het heuvelachtig met steeds hogere bergen en rotsformaties. De natuur wordt steeds mooier en levendiger.

De camping valt wat tegen en we kijken vanavond of we hier nog blijven of doorgaan naar flagstaff

1. Tity:
    17 april 2014
    Hee Ton en Anneke, groeten uit Appingedam! Jullie hebben al heel wat km gemaakt! En alkes heel herkenbaar. Grote supermarkten en voor gezelligheid en terrasjes enz moet je niet in de binnenstad van de grote steden zijn!
    Tip: denk om Mesa Verda, monument valley en ook lake Powel en de Hoover Dam zijn heel interessant. Maar je moet keuzes maken! Geniet van wat je tegenkomt! Nog heel veel plezier in het wilde westen!
  2. Job:
    17 april 2014
    Wel veel vervolgen zeg! ;)
    Geniet er van!