Arizona USA -3

IT WAS A BEAUTIFUL DAY

De dag begon met schitterend weer. Een onbewolkte blauwe wintersport lucht. En de paashaas had twee eitjes voor ons achtergelaten op de picnictafel.

Dus we zijn bijtijds vertrokken naar de Grand Canyon. Het was onze happy day want het was vandaag nationale Parkdag en dat betekende dat in alle nationale parken de toegang en de shuttle bussen vrij toegankelijk was.

Bij het Visitors center hebben we eerst een half uur durende film gezien over de geschiedenis van de Grand Canyon. Prachtige flim met opnames van uit een helicopter. Het leek wel of we voor het raam van de helicopter zaten en meevlogen. Schitterende film met prachtige beelden van de Grand Canyon vanuit alle hoeken en natuurlijk de mooiste plekjes.

Daarna de camper in het park geparkeerd en zelf vanaf de south rim de Grand Canyon bewonderd en gefotografeerd. Het blijft een buitengewoon natuurverschijnsel. Anneke werd steeds stiller en was er helemaal ontroerd van.

Daarna de shuttle bus gepakt die ons langs diverse mooie plekjes bracht en ons aanzette tot het maken veel te veel foto's, waarvan we slechts een heel klein deel kunnen meesturen. Morgen vertrekken we hier weer in de richting van Page,een plaats die wat noordelijker ligt.

1. Jurgen:
    21 april 2014
    Wat een super mooie dag met super mooie foto's!!! Onuitwisbaar gave natuur!! Xxx
  2. Tity:
    21 april 2014
    Heel overweldigend , veel plezier verder!
    Jan en Tity
  3. John Groenhuizen:
    21 april 2014
    Geweldig om jullie reis en belevenissen iedere dag te volgen, geweldige foto,s. Groetjes.