Arizona USA-7

25 april 2014

andaag vertrokken van Bryce Canyon om naar het Nat. Park Zion af te reizen.en weer een strak blauwe lucht, we hebben  ons dus ook voorgenomen niets meer

van de weersverwachtingen aan te trekken.precies tegenover het begin van het Nat. Park zat een leuke RV kampground

we hadden ons al geinstalleerd in onze stoeltjes en pakten onze Ipad om de berichtjes even door te kijken, maar waren vergeten naar de WIFI code te vragen en tot onze verbazing was er geen wifi, dus wij ons geld weer terug gekregen en op zoek naar de volgende camping.. we moesten dus door naar Hurricane waar we alleen konden komen via het Nat. Park wat inhield dat we weer een pas voor het park en eentje voor een tunnel waar we door moesten, moesten kopen wat werd begeleid door de mountain rangers. Dus goede raad was duur als we een andere route namen moesten we behoorlijk omrijden dus toch maar door het park. en wat een geluk dat wWe dat hebben gedaan want we hadden een beetje het idee nou we weten nu wel hoe de bergen er uit zien maar dit sloeg werkelijk alles. Prachtig van een ongerepte woestheid zoals dit er uit zag hadden we beslist niet willen missen, maar door de vele tussentijdse stops ben je toch nog weer behoorlijk wat uurtjes onderweg, want je blijft fotograveren., en aangezien ik ook veel fotos uit de auto neem wat je waarschijnlijk af en toe wel kunt zien door de zijspiegel die af en toe in de weg zit, Maar ik blijf meestal de hele weg met het toestel in de aanslag, en savonds gaan we de fotos sorteren want ik heb er op zo''n dag gemakkelijk 100 opzitten en Ton ook nog eens, en dat is echt te veel van het goede. Na het Zion park op zoek dus naar een campground.We kregen een bord bij Hurican in de buurt voor een KOA en een mijl eerder een RV Park, dus eerst gekeken bij het RV Park zag er aardig uit maar wat vol, dus toch nog maar even gekeken bij de ons zo vertroude Koa. Wij vragen voor een plaats stond er een bordje op de desk: 48 uur geen Wifi, duuuuus weer terug naar het RV park want we wilden beslist Wifi anders liep ons verhaal helemaal in de soep. En ja hoor Wifi aanwezig en hebben een prachtig pekje gekregen vrij groot met achter ons de bergen en voor mooie landerijen als uitzicht.Wat wil een mens nog meer. de stoeltjes buitengezet en heerlijk even in de zon gezeten maar toen was het toch al weer half 5 De dagen vliegen ons voorbij. Het is de bedoeling dat we morgen naar Mesquite doorrijden als klein tussenstation en dan zaterdag en zondag nog 1 plek passeren voor we naar Las Vegas gaan, want dat begint nu toch wel dichtbij te komen.Maar morgen dus op naar Mesquite. Trouwens de weervoorspellingen (die we dus goed in de gaten houden) lijken voor Zaterdag het slechts, maar dit hebben we vaker gelezen dus Carpe Diem,