Arizona-6

24 april 2014

Vandaag weer verder getrokken naar de Bryce Canyon. Volgens de kaart een simpele 2 baans weg met geen bijzonderheden. Maar we blijven ons verbazen over de ontzettend mooie natuur om ons heen, waar we helemmal niet op rekenden. We blijven van de ene verbazing in de andere vallen wat betreft de schoonheid van de natuur om ons heen. Je blijft fotograveren, want het een vinden we nog mooier dan het andere.

Begin van de middag aangekomen in de Bryce Canyon. Weer een hele ander canyon dan we tot nu toe gezien hebben of onderweg zijn tegen gekomen. Hier weer rood met allerlei rotsformaties in de vorm van torentjes. Ongeloofelijk apart en bijzonder. Een mooie camping gevonden en de tijd weer een uur terug moeten zetten wegens " Mountain time"  Dus het tijdsverschil is nu weer 8 uur, voor zolang het duurt. Morgen naar Zion state park

1. WIM:
    24 april 2014
    Heel mooie foto's heel mooie reisje, gelukkig dat jullie heel mooi weer krijgen. Zion park is ook heel mooi, ik ben daar ook veel geweest.Wanneer jullie bij las Vegas, ik hoop dat je niet te veel geld veliezen haha.
  2. Tity:
    24 april 2014
    Ik zag op een foto, het bord Dixieland voorbijkomen, nu weet je ook waar die mooie muziek vandaan komt!
    Geniet verder!
  3. Nathalie:
    24 april 2014
    Wat is het mooi! Wij genieten al, laat staan hoe jullie moeten genieten! Heel veel plezier nog! Xxx